Menu Close

RESPUBLIKINIO IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ PROJEKTAS „PASAKĖLE TUKTUK”

 

Projekto tikslas – ugdyti rišliąją kalbą, skatinti meninę raišką mokantis inscenizuoti, iliustruoti ir sekti pasakas.

 

Projekto uždaviniai:

  • Gerinti vaikų girdimojo dėmesio koncentraciją, mokantis klausytis ir įsiminti tai, ką sako kitas.
  • Ugdyti gebėjimą savarankiškai kurti trumpus vaidinimo siužetus, pasakojimus.
  • Organizuoti meninę veiklą, panaudojant įvairius netradicinius meninės raiškos būdus ir priemones (gamtinė medžiaga, piešimas ant smėlio, vandens, akmenukų ir kt.)
  • Skatinti vaikų tėvus, pedagogus įsitraukti į vaikų rišlios kalbos ugdymo procesą
  • Kurti praktines socialinio dalyvavimo prielaidas organizuojant respublikinį projektą.

 

 

Projekto dalyviai:

 

Projekto vykdymo etapai:

 

  • Išvykas su vaikais į biblioteką, pasakos pasirinkimas, iliustracijų apžvalga, pasakos skaitymas.
  • Pasakos analizė:
  • Pagrindinių pasakos veikėjų išskyrimas;
  • Pagrindinio pasakos įvykio identifikavimas ir apibūdinimas
  • Pasakos įvykių sekos aiškinimasis (priežasties ir pasekmės ryšio išskyrimas).
  • Personažų charakterių analizė
  • Pasakos iliustravimas pasirinktu meninės raiškos būdu.
  • Pasakos sekimas ir inscenizavimas.

 

Dalyvių projektinės veiklos medžiaga:

Kauno lopšelis-darželis „Giliukas”

Klaipėdos lopšelis-darželis „Pingvinukas”

Klaipėdos lopšelis-darželis ” Puriena”

Panevėžio lopšelis-darželis „Pušynėlis”

Šiaulių logopedinė mokykla

Vilniaus lopšelis-darželis „Geniukų kalvė”

 

 

Apibendrinimas ir refleksija

  • Vaikai patyrė kūrybinio bendradarbiavimo džiaugsmą, patobulėjo jų meninės raiškos (piešimo skirtingomis technikomis, vaidybos ir kt.) gebėjimai;
  • Inscenizuojant pasaką vaidmenimis sudarytos puikios galimybės vaikų gramatinio kalbos taisyklingumo ugdymui;
  • Aktualizuotinas pozityvus projekto poveikis projekte dalyvavusių darželių bendruomenėms sukuriant pasakos iliustracijas ir/ar personažus bei kūrybinį rezultatą eksponuojant;
  • Respublikinio projekto organizavimas ir dalyvavimas jame kuria socialinio dalyvavimo plėtros praktines prielaidas. 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


× devyni = 63

Skip to content